« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CASA DE ARDALES

6 06Europe/Madrid 2021

A la missa de les 12 del proper diu-menge, 7 de novembre, hi participa-ran els socis de la Casa de Ardales, amb motiu de la commemoració de la festa de la Virgen de Villaverde, que marca l’inici de curs d’aquesta entitat. Cantarà la missa el Coro Rociero Bahía de Blanes. A la sortida, es re-partirà una mostra d’oli d’oliva i gale-tes d’Ardales.

A part de la missa, el dissabte dia 6, a les 9 del vespre, al teatre de Blanes tindrà lloc un espectable titulat Blanes-Ardales, un sentiment. La recaptació anirà a benefici de Pinya de Rosa (Aspronis).

I el diumenge, dia 7, a les 7 de la tar-da, també al teatre, un altre especta-cle sota el títol: Blanes-Ardales, cami-no a San Isidro, a benefici de Càritas Inteparroquial de Blanes.

Mostra els detalls

Data:
6 06Europe/Madrid 2021
Categoria d'Esdeveniment:

Recinte

Esglèsia de Santa Maria de Blanes
Nou, 22
Blanes, Girona 17300 Espanya
+ Mapa de Google
Telèfon:
Visualitza el lloc web de Recinte